Direktlänk till inlägg 11 maj 2011

- Inlägg 2 -

Av tankarnasomsnurrarimitthuvud - 11 maj 2011 22:30

Posetiv dag!


Som rubriken säger så har dagen för det mesta varit posetiv! Och det är riktigt gött! Inte så mycket ångest som vanligt och inte alls lika mycket självmords tankar! Det är riktigt underbart!


Men tyvärr så är ångesten på väg nu men det kanske bara är ett litet anfall. 


Idag så har jag varit i Karlskoga med skolan på en folkhögskola. Det var all aktivitets dag men jag gjorde inte någon av aktiviteterna, det kanske inte var så roligt för dom som hade anordnat allt men jag kände att jag inte orkade och desutom så var det nästan femhundra andra där så det gjorde nog inte så mycket.


Men jag hade andra saker för mej, jag fotade lite och umgicks med mina polare! Det var rikigt skönt att göra något annat för en gång skull! 


Resten av dagen spenderades mesta dels i min kompis bil med besök på en nostalgiby här i närheten där vi fikade och fotade som tokar! Sen så tog vi oss en sväng till Arboga. Där åkte vi mest runt och jag körde lite bil och höl på att backa ner i ett dike! Eller höl på jag var nästan helt nere i det!! Men det löste sej snabbt! Sen så körde jag lite mer sen så åkte vi in till stan igen så min kompis fick åka lite skatebord i rampen! Det var väldigt rogivande att bara sitta och titta!


Jag känner att solen har tagit som fan idag, rikigt skönt för då kanske man blir brunare denna sommar, jobbade nämligen förra sommaren när det var som varmast så mina ben är vitare än papper nästan! Då är det illa asså!


Undra om man ska göra sej en fotoblogg kanske, har ju som sagt en annan blogg redan men den vill jag mer ha som en vanlig blogg så ska nog ta och göra mej en nu! 


Detta låter oxå som en vanlig blogg men mitt skriv sätt blir såhär när jag bloggar! Nej nu ska jag sätta igång med designen på fotobloggen! 


/ Me!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Helvetes dag/bra kväll...   Dagen idag har väl varit typ helt åt helvete, började med att jag försov mej till typ tolv och sen har jag bara gått runt och varit som i en bubbla. Är ganska vad vid det sen för med men det är alltid lika jobbigt efte...

Självmords tankar!   Jaha då var det dax för lite töming av tankar och sånt.   Idag har varit en sjukt jobbig dag på många sätt men framför allt har det varit mörka tankar som har tagit över... Jag var varit i huvudstaden idag och haft skol a...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards